ליאור חיים
רכזת רכש והתקשרויות
03-9360465 - שלוחה 243

מחלקת רכש ותפעול מספקת את משאבים הדרושים לצורך ביצוע תפקידם של עובדי המועצה - רכישת ציוד משרדי, ציוד כללי, אחזקת מבנים, ניקיון, עבודות דפוס ועוד.

המחלקה מסייעת גם בלוגיסטיקה הנדרשת באירועים עירוניים - אספקת כסאות, שולחנות ותליית דגלים וקישוטים ברחבי המועצה.

מרכז את כל נושא אינוונטר ומחסן המועצה.

תפקידי המחלקה:

  •  רכישת ציוד לכל מחלקות המועצה
  • רכישת ציוד למוסדות חינוך
  • ריכוז ועדת רכש
  • בקשת הצעות מחיר
  • עריכת טבלאות להשוואות מחירים